mam cukier

• Start
    Start Tutaj znajdziesz wszystkie wpisy dostępne na stronie.
  • Kategorie
    Kategorie Wyświetla listę kategorii tego bloga.
  • Tagi
    Tagi Wyświetla listę słów kluczowych, które zostały wykorzystane na blogu.
  • Archiwum
    Archiwum Zawiera listę wpisów, które zostały utworzone wcześniej.
  • Login
    Login Formularz logowania

Andaluzja 2017 - Gibraltar

Dodane przez w w podróże
  • Rozmiar czcionki: Większa Mniejsza
  • Przeczytano: 252
  • 0 komentarze
  • Subskrybuj zmiany
  • Drukuj

b2ap3_thumbnail_gib_00a.pngJadąc w kierunku Gibraltaru nie wiedzieliśmy czego się spodziewać. Plan zwiedzania opracowywaliśmy naprędce dzień wcześniej, więc za duże nie poczytaliśmy. Może to i dobrze bo naprawdę byliśmy zaskoczeni.

Najpierw czekało nas przejście graniczne (to na szczęście przewidzieliśmy i wzięliśmy dokumenty) a zaraz za przejściem szlaban, za którym był pas startowy a po pasie jechał samolot. Ruch jest wznawiany, gdy samolot wystartuje. Pod szczyt postanowiliśmy dotrzeć pieszo. Idąc Mian Street można się poczuć jak w Wielkiej Brytanii (czuliśmy to nawet nie będąc tam jeszcze :-)). Nawet obsługa w sklepach miała brytyjski akcent.  Na szczyt postanowiliśmy wjechać kolejką linową, skąd jest niesamowity widok. Nam trafiła się pochmurna pogoda, w efekcie czego z jednej strony skały było błękitne niebo i widok na miasto, a z drugiej strony - chmury i widoczność ledwo co. No i oczywiście Magoty, na które faktycznie trzeba uważać, bo są nieprzewidywalne, a może właśnie przewidywalne. Po wjeździe na górę z pewnością nie należy szukać we własnym plecaku chipsów, itp., a już tym bardziej jeść a już z pewnością nie karmić małpek.Spoko

b2ap3_thumbnail_gib_01.pngb2ap3_thumbnail_gib_02.pngb2ap3_thumbnail_gib_03.pngb2ap3_thumbnail_gib_04.pngb2ap3_thumbnail_gib_05.pngb2ap3_thumbnail_gib_06.pngb2ap3_thumbnail_gib_07.pngb2ap3_thumbnail_gib_08.pngb2ap3_thumbnail_gib_08a.pngb2ap3_thumbnail_gib_09.pngb2ap3_thumbnail_gib_10.pngb2ap3_thumbnail_gib_11.pngb2ap3_thumbnail_gib_12.pngb2ap3_thumbnail_gib_13.pngb2ap3_thumbnail_gib_14.pngb2ap3_thumbnail_gib_15.pngb2ap3_thumbnail_gib_16.pngb2ap3_thumbnail_gib_17.pngb2ap3_thumbnail_gib_18.pngb2ap3_thumbnail_gib_19.png